1. خانه
  2. مقالات
  3. رهبری
  4. هفت مزیت جعبه ابزار تغییر

هفت مزیت جعبه ابزار تغییر

جنبش هارمونی تغییر

هفت مزیت جعبه ابزار تغییر

5/5 - (17 امتیاز)

رهبری را با جعبه ابزار تغییر سطح رهبران یاد بگیرید

جعبه ابزار تغییر رهبران یک برنامه جامع یادگیری و مربیگری است که برای متخصصان، مهندسان و حرفه‌ای‌ها در کسب دانش و مهارت‌های موفقیت در رهبری کسب و کار طراحی شده است.

 

اگر قصد دارید تا این جعبه ابزار تغییر را داشته باشید، شما تنها نیستید. بلکه صدها نفر در طول پنج سال گذشته بخش‌های مختلف شامل جعبه‌ابزار فردی، جعبه‌ابزار رهبران، و جعبه‌ابزار نوآوری را ثبت‌نام و دریافت کردند. و در قلمرو زندگی شخصی شامل فردی و حرفه‌ای. و قلمرو زندگی جمعی شامل خانوادگی، تیمی، سازمانی و اجتماعی خود به کار گرفته و پیروز شده‌اند.

 

چه چیزی باعث دریافت این جعبه ابزار می‌شود. و چطور می‌توانید بفهمید که آیا این برنامه برای شما مناسب است. در اینجا هفت مزیت دریافت جعبه ابزار تغییر رهبران آورده شده است. این نکات برای ارزیابی این موضوع است که آیا باید این جعبه ابزار را دنبال کنید. و چگونه برای دریافت آن آماده شوید.

۱. مهارت‌های فردی، رهبری و کارآفرینی

شاید واضح‌ترین مزیت گذراندن این برنامه این باشد که شما مهارت‌های مختلف تجاری اعم از رشد فردی، رهبری کسب و کار و کارآفرینی سازمانی را یاد خواهید گرفت.

 

اصطلاح مهارت‌های سخت بیشتر فنی است. و معمولاً در دوره کارآفرینی یاد می‌گیرید. این‌ها می‌تواند شامل ایجاد و ارزیابی صورت‌های مالی. ایجاد استراتژی‌های بازاریابی بر اساس شاخص‌های کلیدی عملکرد و تحقیقات بازار. و جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای هدایت تصمیمات تجاری باشد.

 

مهارت‌های نرم، شایستگی‌های رهبری کسب و کار هستند. این شایستگی‌ها برای کار با دیگران از جمله رهبری، مدیریت، همدلی، مدیریت زمان و پروژه، و تفکر استراتژیک و نوآورانه مورد نیاز است.

 

مربیان و رهبران تغییر باید هر دو دسته از مهارت‌ها را داشته باشند تا بتوانند وظایفی را برای دستیابی به نتایج بهتر انجام دهند. و تیم خود را برای انجام همان کار توانمند کنند.

 

جعبه ابزار تغییر رهبران مهارت‌های سخت و نرمی را به شما می‌آموزد که در کسب‌وکار به آن نیاز دارید. اغلب دانش‌پذیران می‌گویند که مهارت‌های سخت در سال‌های اول شغلی به آن‌ها کمک کرده است. اما پس از شروع یادگیری مهارت‌های نرم که در جعبه‌ابزار  قرار داده شده است، کسب‌وکار آن‌ها سرعت می‌گیرد.

۲. توسعه بینش فردی و حرفه‌ای

یکی دیگر از مزایای دریافت جعبه ابزار تغییر رهبران، گسترش فرصت‌های شغلی شماست. نه تنها مهارت‌های بیشتری کسب می‌کنید که شما را واجد شرایط برای نقش‌ها و مسئولیت‌های جدید می‌کند. بلکه بسیاری از شرکت‌ها به طور خاص به دنبال مهارت‌هایی در رزومه هستند که می‌تواند شما را از سایر متقاضیان متمایز کند.

 

دریافت و گذراندن برنامه جعبه ابزار تغییر رهبران می‌تواند به شما کمک کند تا در فرایند درخواست شغل برجسته شوید. و مهارت‌های لازم برای پیشرفت شغلی خود را به دست آورید.

۳. افزایش حقوق و دستمزد

علاوه بر بهبود چشم‌انداز شغلی شما، جعبه‌ابزار تغییر رهبران می‌تواند پتانسیل درآمدی شما را نیز افزایش دهد.

 

البته جعبه‌ابزار تغییر سطح رهبران حقوق و دستمزد خاصی را تضمین نمی‌کند. اما می‌تواند پتانسیل درآمدی شما را افزایش دهد.

 

شما می‌توانید در مورد ارزش جعبه ابزار تغییر رهبران در بلندمدت با در نظر گرفتن بازده مالی سرمایه‌گذاری بیندیشید.

 

جعبه ابزار تغییر رهبران برای شما مسلماً هزینه دارد، اما بازگشت سرمایه از نقطه نظر صرفاً مالی این هزینه را قانع‌کننده می‌کند. به خصوص زمانی که آینده شغلی بلندمدت مانند درآمد بالقوه و توانایی تأثیرگذاری در جامعه را مدنظر قرار دهید. اگر چنین اهدافی برای شما مهم است، پس این یک انتخاب فوق‌العاده است.

۴. تمرین در دنیای واقعی برای حل چالش‌های کسب‌وکار

در طول برنامه مهارت‌های جعبه ابزار تغییر رهبران، از شما خواسته می‌شود تا با چالش‌های کسب‌وکارتان تمرین کنید. جعبه‌ابزار تمرینات متعددی در دنیای واقعی را ارائه می‌دهد. و شما در یک شبکه از افراد حرفه‌ای قرار خواهید گرفت، پشتیبانی فردی و کاری، و از تجارب آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. بنابراین شما توانایی پیدا می‌کنید که چگونه در هنگام بروز مشکلات و فرصت‌ها، استراتژیک بیندیشید.

 

این مهارت با استفاده از روش موردکاوی در جلسات مربیگری فردی و گروهی ارائه می‌شود. این مدل یادگیری به صورتی است که در آن دانش‌پذیران با یک مشکل تجاری در دنیای واقعی مواجه می‌شوند. و از آن‌ها می‌پرسند که چگونه آن را حل کنند. پس از تجزیه و تحلیل مسئله، کار بر روی آن به صورت فردی، و بحث در جلسه گروهی انجام می‌گیرد. سپس به دانش‌پذیران گفته می‌شود که سناریوی واقعی چگونه انجام شده است.

 

در طول برنامه دو ساله جعبه‌ابزار تغییر رهبران، دانش‌پذیران موردکاوی‌های خارجی و ایرانی را مطالعه، تحلیل و بحث می‌کنند. و درس‌هایی را یاد می‌گیرند که برای حرفه و کسب‌وکار خود استفاده خواهند کرد.

۵. همدلی و ذهنیت شبکه‌ای

یکی دیگر از مزایای جعبه‌ابزار تغییر رهبران ایجاد همدلی و ذهنیت شبکه‌ای است. اکثر افراد دریافت‌کننده طیف متنوعی از دانش‌پذیران از استان‌ها و صنایع مختلف هستند. کار کردن، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و ارتباط با افراد با پیشینه‌های مختلف می‌تواند توانایی شما را تقویت کند. این یعنی من دیدگاه‌ها و احساسات دیگران را مدنظر قرار می‌دهم. بنابراین، شبکه‌سازی مهارتی حیاتی برای رهبران مشتاق است.

 

به دلیل زمینه و برنامه درسی که در جعبه ابزار با آن مواجه هستید، شما می‌تواتید مهارت‌های همدلی و بین فردی را توسعه دهید. و این مهارت‌ها در آینده شغلی شما در مدیریت تیم‌ها ضروری است.

 

این مهارت نه تنها برای مدیریت تیم‌ها مفید است، بلکه برای ارتقاء به کاروکاسبی‌تان ‌در مقیاس بزرگ نیز مفید است. همقطاران شما ممکن است دیدگاهی در مورد نحوه کاروکاسبی در شرکت خودشان ارائه دهند. و به شما چشم‌انداز جدیدی نشان دهند که می‌توانید در برنامه ریزی استراتژیک از آن بهره ببرید.

۶. دوستی مادام‌العمر و شبکه گسترده تغییردهندگان

چه چیزی است که دانش‌پذیران ما در مورد هارمونی و جعبه ابزار تغییر رهبران در نظر نمی‌گیرند؟ این است که در طول گذراندن این دوره دوستان جدیدی از مکان‌های مختلف در سراسر ایران پیدا می‌کنند.

 

همه درس‌های دوره‌های مختلف جعبه ابزار تغییر رهبران تمرین‌محور است. بنابراین شما به طور مداوم جلسات گروهی با سایر دانش‌پذیران خواهید داشت. و اغلب تمرین‌های خود را در این جلسات ارائه می‌دهند. همه دانش‌پذیران در شبکه هم‌آفرینی دگرگونی به هم معرفی می‌شوند تا در انجام تمرین‌های گروهی با هم همکاری داشته باشند. از این رو، دوستان حوزه کاری خود را به خوبی می‌شناسید.

 

مسلماً اکنون بعضی از بهترین دوستان شما از دوران تحصیل شما در دانشگاه یا مدرسه هستند. هارمونی و شبکه هم‌آفرینی دگرگونی یک تجربه دگرگون‌کننده برای شما خواهد بود. هر بار که تجربه‌ای دگرگون‌کننده را با دیگران تجربه می‌کنید، پیوندهایی ایجاد می‌کند که برای مدت‌های مدید دوام خواهند داشت. بنابراین، این یکی از آن منافع سرمایه‌گذاری در این برنامه است که واقعاً نمی‌توانید برای آن ارزش قائل شوید.

 

علاوه بر حوزه کاری خود، می‌توانید در شبکه هم‌آفرینی دگرگونی در هارمونی نیز با دیگران در حوزه‌های کاری مختلف ارتباطات ایجاد کنید. هارمونی این بستر را ایجاد کرده است تا با افراد دیگر از صنوف، نقش‌ها و صنایع بی‌شماری گفت‌وگو کنید. پس از اتمام برنامه، از طریق رویدادهای دانش‌آموختگان دوره به صورت آنلاین یا حضوری برای ملاقات و ارتباط مجدد با دیگران استفاده کنید. که می‌تواند به فرصت‌ها و دوستی‌های آینده منجر شود.

۷. تأثیر بر اجتماعات پیرامونی

نه تنها برنامه جعبه ابزار تغییر رهبران را با مهارت‌هایی برای پیشرفت شغلی و رهبری مؤثرتر خواهید گذراند. بلکه حس بیشتر این دوره از تأثیری است که می‌خواهید بر جامعه داشته باشید. و ابزارهایی برای تحقق آن کسب خواهید کرد.

 

شما دو سال فرصت دارید تا در مورد تأثیری بیندیشید که می‌خواهید بر جهان پیرامونی خود بگذارید. از آنجایی که شما در معرض ایده‌ها و افراد مختلف با پیشینه‌های مختلف هستید. وقتی برنامه جعبه ابزار تغییر رهبران را به اتمام می‌رسانید درمی‌یابید که چه کسی هستید. چه رسالتی دارید. چه چیزی برای شما مهم است و چه چیزی را می‌خواهید در آینده در اولویت قرار دهید.

 

ممکن است تصمیم بگیرید کسب‌وکار یا مؤسسه خود را برای ارائه موضوعی راه‌اندازی کنید که به آن اهمیت می‌دهید. یا شاید متوجه شوید که مسیر شغلی کامل برای شما چه معنایی دارد.

 

افراد اغلب با این فرضیه که می‌خواهند مربی یا رهبر تغییر شوند وارد این برنامه می‌شوند و به هارمونی می‌آیند. سپس، آن‌ها چیزی را در جعبه‌ابزار تغییر رهبران یاد می‌گیرند که فراتر از انتظارشان است. و مسیر جدیدی را برای زندگی فردی و حرفه‌ای‌شان می‌سازد.

 

افراد زیادی این مسیر را به عنوان یک تغییردهنده انتخاب، و از برنامه جعبه‌ابزار تغییر رهبران استفاده و تجربه کرده‌اند.

 

یکی از این تغییردهندگان می‌گوید: «برای من این موضوع مهم بود که می‌خواستم در حوزه کسب‌وکار کار کنم، که انجام شد. اما چیزی در مورد مسیر حرفه‌ای و ورود به شبکه‌ای از افراد وجود دارد که برای من بسیار جالب بود. و در نهایت باعث شد که جعبه ابزار تغییر رهبران را دریافت کنم. وقتی این فرصت را پیدا کردم که آن را دریافت کنم، یاد بگیرم و بخشی از شبکه هم‌آفرینی دگرگونی (شهد) باشم، اولویت‌های فردی، حرفه‌ای و خانوادگی من تغییر کرد.»

آیا جعبه ابزار تغییر برای شما مناسب است

تا اینجا گفتیم که جعبه ابزار رهبران مزایای زیادی دارد. بنابراین ثبت‌نام و دریافت آن انتخابی برای یک تصمیم بزرگ است. تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا جعبه ابزار برای شما مناسب است، توصیه می‌کنم ابتدا شرایط شخصی‌تان را در نظر بگیرید.

 

من معمولاً به افراد توصیه می‌کنم که با این سؤال از خود شروع کنند: آیا هارمونی تغییر می‌تواند انتخاب من برای یادگیری مهارت‌های شخصی، خانوادگی، مالی و حرفه‌ای باشد؟

 

در نظر بگیرید که چه مؤسسات دیگری هستند. استفاده از چه برنامه‌ای برای شما و خانواده‌تان بهترین گزینه است؟ نیمه‌وقت یا تمام‌وقت، آنلاین یا آفلاین، حضوری یا غیرحضوری. و اینکه گزینه‌های درآمدزایی پس از گذراندن و دریافت آن را بررسی کنید.

 

پس از در نظر گرفتن شرایط شخصی‌تان، به اهداف حرفه‌ای خود بیاندیشید.

 

به طور حرفه‌ای، توصیه می‌کنم به این بیاندیشید که ممکن است بخواهید ۵، ۱۰ یا ۱۵ سال آینده کجا باشید. و آیا این جعبه ابزار چیزی است که به شما کمک می‌کند تا به آن اهداف برسید. و اگر هدف شما این است که در سطح بالای یک مربی و رهبر تغییر باشید که در یک سازمان تصمیم‌گیری می‌کند، پس جعبه ابزار تغییر رهبران برای شما بسیار منطقی خواهد بود.

 

هارمونی تغییر و جعبه ابزار تغییر رهبران یک سرمایه‌گذاری میان و بلندمدت براساس زمان و پول شماست. اما اگر با شرایط شخصی و اهداف حرفه‌ای شما همسو باشد، می‌تواند ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد. و البته مزایای بی‌شماری را ارائه دهد که می‌تواند مهارت‌های شما را افزایش دهد. شغل شما را ارتقاء بخشد و زندگی شما را غنی‌تر کند.

چگونه برای دریافت جعبه ابزار تغییر آماده شوید

اگر تصمیم گرفته‌اید که جعبه ابزار تغییر رهبران را دنبال و دریافت کنید، آمادگی برای ورود به این دوره جامع به شما این امکان را می‌دهد که بیشترین بهره را از این جعبه ابزار ببرید.

 

یکی از راه‌های آمادگی برای این دوره استفاده از جعبه ابزار تغییر مقدماتی است. سطح مقدماتی برنامه‌ای است که مهارت‌های تغییر ضروری را در قالب ۴ وبینار آموزشی و یک دوره حرفه‌ای رشد فردی یاد می‌دهد.

 

جعبه ابزار تغییر مقدماتی از چهار وبینار آموزشی تجربه‌محور و یک دوره حرفه‌ای دانلودی تشکیل شده است. جنبش هارمونی تغییر (جهت)، چالش تغییر، لطفاً مدیریت نکنید، سازمان بدون کارمند، و چله‌نشینی فردی. این جعبه ابزار شما را با ساختار مهارت‌ها و آموزش‌های جعبه ابزار تغییر رهبران که در طول برنامه به آن نیاز دارید آشنا می‌کند. و می‌تواند به شما کمک کند تا با یک ذهنیت باز و آزاد سطح رهبران را دنبال کنید.

 

با آمادگی قبلی و تلاش مضاعف و سخت، می‌توانید تغییر سطح رهبران کسب و کار خود و مزایایی را به دست آورید که با آن همراه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید از طریق صفحه و فرم درخواست مشاوره، با ما در ارتباط باشید.

 

[newsletter_signup_form id=1]

امتیاز به این مطلب

5/5 - (17 امتیاز)

مطالب بیشتر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
جنبش هارمونی تغییر
رهبری نااستفاده: استفاده از قدرت رهبران کم‌نمایندگیاطلاعات بیشتر
+