شما می‌توانید برای تخفیف همیشگی درخواست‌تان را ارسال کنید

درخواست تخفیف همیشگی را می‌توانید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید. هارمونی تغییر در پاسخ به اعتماد همراهی همیشگی شما برای استفاده از محصولات و خدمات، کد تخفیف همیشگی و اختصاصی ارائه می‌کند.

 

با این کد تخفیف اختصاصی، در هر خرید می توانید از ۲۵٪ تخفیف دائمی بهره‌مند شوند.

 

در صورت دارا بودن شرایط مشتریان وفادار باشگاه تغییردهندگان، شما می‌توانید از طریق فرم زیر درخواست کد تخفیف اختصاصی وفاداری را ارسال کنید تا پس از بررسی، ایجاد و صادر شود. این کد تخفیف اختصاصی صرفاً با مشخصات کاربری شما شامل ایمیل و تلفن همراه متعلق به شما صادر خواهد شد.

 

تغییردهندگانی که بیش از ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرید کرده باشند، مشتری وفادار ما خواهند شد. کلیه مشتریان وفادار می‌توانند طی فرم زیر درخواست دریافت کد تخفیف اختصاصی خودتان را برای ما ارسال کنند. و از هارمونی تغییر کد تخفیف اختصاصی دریافت نمایند. این کد برای مشتریان وفادار هارمونی تغییر به صورت اختصاصی ایجاد و صادر می‌گردد. و برای سایر کاربران قابل استفاده نخواهد بود.

 

پس از رسیدن میزان سفارشات خرید شما به میزان موردنظر و درخواست شما، کد تخفیف اختصاصی شما صادر خواهد شد. اعتبار این کد تخفیف اختصاصی زمانی تمدید خواهد شد که شما هم‌چنان عضو باشگاه تغییردهندگان هارمونی تغییر باشید.

 

برای تکمیل فرم ابتدا وارد حساب کاربری شوید:

شما هم می‌توانید رهبر تغییر باشیداطلاعات بیشتر
+